.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
توهين به رئيس جمهوردر نشست دانشجويي

داريوش قنبري سخنگوي فراکسيون اقليت مجلس در نشستي در دانشگاه علوم کشاورزي و منابع طبيعي گرگان که توسط انجمن اسلامي دانشجويان و با موضوع «تحليل سياسي روز با محوريت دولت نهم و دهم» در تالار شهيد مطهري آن دانشگاه برگزار شد، خاطرنشان کرد: "در جائي که علم و دانش مدرن حرف اول را مي‌زند، رئيس دولت بدون تسلط داشتن به دانش و علم حرف مي‌زند که نمونه آن بحث افزايش تعداد فرزندان بود که نشان مي‌دهد ايشان بجاي آن که دغدغه براي حل رفاه و آسايش مردم را داشته باشد، به فکر از بين رفتن و کاهش جمعيت طي سالهايآينده خواهد بود. "

صراط نوشت:

وي در ادامه اظهار داشت: رئيس دولت توانست با شعارهاي پوپوليستي در واقع رهبري جامعه را برعهده بگيرد و در دولتهاي خود (نهم و دهم) از شعارهاي خود در معنا و مفهوم واقعي خود به درستي استفاده نکرده است.
اين نماينده اصلاح طلب افزود: استفاده از نام «خليج العربيه» در دوران دولت نهم و دهم ايجاد شد که باعث تضييع حق ملت ايران گشته و خود نيز پس از حضور در آن اجلاس که پلاکارد "خليج العربيه" نوشته شده بود، بزرگترين گناه را در حق ملت ايران کرد که ما به عنوان نمايندگان مجلس تذکرات لازم را داديم که اين مساله در واقع نشان از بي توجهي به اصل تفکيک قوا و شان نظارتي مجلس مي باشد!

قنبري در خصوص حمله نظامي آمريکا به ايران ادعا کرد: بدون شک گزينه نظامي جزو گزينه هاي اين کشور عليه ايران است اما بايد بدانيم که اين آخرين گزينه آنها است و ما بايد با ديپلماسي قوي، حساسيت آمريکا را نسبت به خود کم کنيم و از احتمال جنگ جلوگيري نمائيم.

قنبري ، نماينده مردم ايلام در مجلس شوراي اسلامي چندي پيش نيز به ديدار يکي از سران فتنه رفته بود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 26 ارديبهشت 1389
توحین به رئیس جمهور را می نویسید اما توحین یک بخشدار به استاندار را از روی سایتتان بر می دارید و جالب اینکه سایتهای دیگر بنام شمال نیوز کار کردند.این است حرفه ای گری خبری؟ رسانه نبایستی با فشار شل و سفت شود اگر بخشدار به استاندار توحین کرد یعنی به رئیس جمهور توحین شد . دوستی شما با "الف" نبایستی به هر قیمتی باشد.زیرا مردم عاشق رئیس جمهور و نماینده تامالاختیارشان در استان هستند. لطفا این مطلب را سانسور نفر مائید تا آقایان بخوانند و بدانند هدف از درج این خبرها تخریب دولت نیست بلکه در راستای سیاستهای دکتر محمود احمدی نژاد است زیرا همه بایستی کمک کنیم تا این دولت به حکومت آقا امام زمان وصل شود.متشکرم
saye 29 ارديبهشت 1389
سلام.انتقاد کردن و ایراد گرفتن آسان است .درعمل باید ببینیم چقدر به فکر ما مردم بودنددر دولت اصلاحات؟کمی منصفانه و وجدانی به قضایا نگاه کنیم و راهکارهای اجرایی ارایه دهیم بهتر است . وگرنه مثل روز روشن است که جناح مخالف هم همدیگر را حمایت نمیکنند.2-واقعا استاندارتاحالا چه کار مثبتی انجام داد؟دفاع الکی بکنیم که چه بشه .وضع استان از اینی که هست هم بدتر میشه .مدیران کم کار وخیانتکار هنوز براریکه قدرت تکیه زدندو استانداراز برداشتن آنهامخالفت میکند.درقضاوت واقعبینانه عمل کنیم بعنوان یک مسلمان.عدم اجماع گروههای سیاسی استان که از عدم درایت استاندارمیباشدکه بعداز این همه مدت زمام اموررا دردست گرفت نتوانست گروههارا جمع و به توافق برسن و استان را از این همه مشکلات و نابسامانی نجات دهند.موقع انتخابات همه وحدت داشتندولی حالا موقع عمل رسیده هر گروهی به یک طرف میرودو استاندار هم تماشامیکند.پس تاکی بایدشاهد این همه سردرگمی مردم و بی کفایتی و بی لیاقتی مدیران ارشد استانی باشیم ؟

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.033 seconds.